søndag den 22. februar 2009

Søndag...

Jeg kan se, at der ikke er skrevet indlæg på denne blog siden sidste år. For at bekræfte min status som værende i live, kommer her det første blogindlæg i 2009.

Jeg går og roder med forberedelser til en Microsoftcertificering (den første for mit vedkommende), som jeg skal tage på fredag.
Det er meget passende .Net Framework 2.0 Application Development Foundation (70-536), som står for skud. Det er grundstenen i alle udviklingscertificeringer fra Richmond, så der er ingen vej uden om.
Bortset fra det, så er min smukke hustru blevet færdig med sin uddannelse. Forhåndsgodkendelsen kom i torsdags, så den er god nok. Jeg er meget stolt af hende, for det er ikke så let, som man skulle tro, sådan at gennemføre en uddannnelse. Når man så lægger oveni, at hun har valgt det sværeste emne overhovedet til specialet, bliver det ekstra flot.
Det hele er også blevet fejret behørigt, skulle jeg hilse at sige.
Jeg vender tilbage, når jeg har fundet noget fedt at harselere over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar