lørdag den 23. december 2006

Geninstallation af Fedora Core 4

Jeg har, efter at have bakset med Fedora Core 6 på min Thinkpad T22, igen lagt FC 4 ind. 6'eren var for krævende for den lille fyr, så jeg måtte give den lidt mindre, at arbejde med. Det forløb uden de store problemer.
Jeg har igen fulgt opsætningsrådene fra Stanton Finley, som er meget gode. Dog er jeg ikke med på hans RPMforge samling, men bruger Livna. Jeg har fået installeret Firefox 2.0 og har indtil videre ikke oplevet problemer. Man er nødt til at installere libstdc++.so.5, men den kan hentes fra http://rpmfind.net//linux/RPM/fedora/4/i386/compat-libstdc++-33-3.2.3-47.fc4.i386.html.
Når man har fået installeret flaaaaaaash-plugin og MPlayer-plugin til firefox, er der ikke noget, jeg savner fra Windåsen. Hip Hurra for gratis software!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar