tirsdag den 8. juni 2010

Ændring af identitet forårsager inaktivitet

Jeg har skiftet min primære mailadresse fra unafraidsanger [at] gmail [dot] com til marnemayn det samme sted, fordi jeg ikke længere synes, at jeg kan identificere mig som sangeren fra Unafraid. Ikke fordi jeg skammer mig over min fortid, tværtom. Jeg er meget stolt af at have været en del af det fænomen. Men det er efterhånden mange år siden, at bandet eksisterede, og jeg må lære at stå på egne ben. Desuden er jeg begyndt at spille i et andet orkester, som indtil videre ikke har noget navn. (Vi vakler mellem "TuborgWeekend" eller "Etik og Biokemi"). Anyway, TL;DR det korte af det lange osv, fremover vil jeg blogge på http://marnemanden.blogspot.com i stedet for her. Denne blog vil dog eksistere så længe Google tillader det, eller jeg får købt www.marne.dk eller 3. Verdenskrig eller en anden apokalypse. Tjek evt. http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/, hvis du er i tvivl.
God vind fremover.
This is commander Ripley signing off...
Martin.

UPDATE: Jeg havde skrevet forkert i linket. Det er nu rettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar