fredag den 7. august 2009

Sommeren er nu...

Overskriften henviser til et smukt haikudigt, som en bekendt skrev i midten af halvfemserne men også til det faktum, at kalenderen viser august, termometeret viser +20 grader og at jeg sidder i shorts. Jeg har nydt min sommer. Først et par stille uger på arbejdet mens de andre var på ferie, og dernæst godt to uger til mig selv herhjemme, hvor den har stået på afslapning, fødselsdag, fodbold på stadion, et par quizzer på Escobar (uha, uha) og samvær med familie og venner. For at det ikke skal lyde som ren fis og ballade det hele, har jeg da også fået læst lidt i Martin Fowlers "Refactoring" og fået ny inspiration, selvom det efterhånden er en gammel bog.
Jeg har også, og hold nu fast: løbet.
Jeg kan ikke afsløre for meget nu, men der vil komme et indlæg på denne blog om et par uger, hvor jeg stolt vil proklamere mine bedrifter på Riis Skovs røde og gule ruter. Jeg håber, at alle har haft en lige så behagelig sommer som jeg.
Moin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar