onsdag den 8. oktober 2008

Opdagelse

Jeg har været syg i et par dage. Ikke så mange som man kunne tro ud fra datoen på sidste opslag på denne virtuelle væg, men alligevel 4 dage i træk eller så. Det er ved at være meget længe siden, at jeg sidst har prøvet det, men jeg er jo også ved at blive gammel.
Når man sådan er syg, har man meget tid til at lave ting, som man ikke normalt har tid til, med mindre man selvfølgelig ligger bevidstløs et eller andet sted. Så kan man jo ikke rigtig lave andet end sin parodi på katten eller en græsk statue. En parodi på en statue. Hmm.
Nå. Det, jeg vil frem til er kort sagt, at jeg har opdaget endnu en webbaseret tegneserie, som man kan følge med i, når man mangler lidt inspiration til nye overspringshandlinger. Klik ind på Questionable Content og klik på "First". Men jeg advarer: Der er læsning nok til et par dage allerede.
Jeg blev grebet af historien og har moret mig kosteligt, hvilket jeg ellers ikke gør så tit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar