søndag den 15. juli 2007

Sommer"ferie" opnået

Det er ikke til at se det, hvis ikke man ved det, men jeg har det, som jeg vil betegne som sommerferie. Det vil i min optik sige, at jeg kun har et fuldtidsarbejde at koncentrere mig om. Juni måned var ikke særlig rar, da jeg både skulle til eksamen og gå på arbejde fuld tid. Det kan ikke anbefales og må kaldes: føj for en arm. Men det gik godt og alle fag blev bestået, og jeg er glad for mit nye arbejde.
Der er også blevet fejret fødselsdag. Familien var på besøg d. 1. juli, og Anettes søskende var her sammen med slænget på selve dagen. Det gik ikke stille af!
Der ud over var jeg til Metallicakoncert i fredags d. 13 juli. Det var godt. Det var meget godt. Selvom strømmen gik under det første nummer, kunne det ikke forhindre drengene i at fyre den max af, da problemerne var blevet løst. Jeg tror ikke, jeg nogensinde har været til en koncert, hvor jeg kun kendte 1/5 af numrene, men alligevel har været så begejstret. Megafed koncert, megafedt vejr, nu er det sommer i Danmark!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar