lørdag den 23. december 2006

Præ-jul 2006

I dag er det Lillejuleaftens dag, og jeg sidder i Århus og har det lunt. Temperaturen er et godt stykke over frysepunktet, og i går var det årest korteste dag. De lysere tider venter os, og i morgen skal Juleaften fejres i familiens lag. Vi rejser mod Vestjylland i morgen som en anden H.C. Andersen. Dog er vi fri for diligencen, da Birthe (Anettes søster) er på besøg for at få sin lejlighed malet. Det er søstrene meget bedre til end jeg, så det har de fået lov til.
Ellers har det været en forholdsvis stille uge. Det tog mig et par dage eller tre at komme ovenpå efter afleveringen af Afgangsprojektet, men jeg har det meget bedre nu. Jeg har fået nedgraderet min bærbare til Fedora Core 4 igen, da jeg synes 5 og 6 var blevet for bloatede. Nå, det må blive en anden post. Det er jo ikke nørd-forum, det her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar